Kersthaakwerk voor Hospice Duurstede

5 november 2023 om 07:46 by Hospice Duurstede

Tijdens de jaarlijkse decemberactie van Hospice Duurstede brengen we dit jaar onder andere gehaakte engeltjes en kerstballen op de Kerstmarkt. Daarnaast bieden we het winkelend publiek ook de tijdloze en exclusieve kerstkaarten ontworpen door Anton Rekké.

De hospice adopteert als het ware de engeltjes van de familie De Ridder-Albers uit Wijk bij Duurstede. Die doneerde vorig jaar 120 gehaakte engeltjes om hun dankbaarheid te tonen voor de wijze waarop Hospice Duurstede hun moeder en oma heeft verzorgd. Geïnspireerd door dit gebaar stortten vele vrijwilligers en andere belangstellenden zich op het haken van engeltjes. Daarnaast worden er prachtige kerstballen gemaakt.

De engeltjes, kerstballen en kerstkaarten worden in elk geval verkocht op de kerstmarkt in Wijk bij Duurstede op zondag 10 december.

Eventuele andere verkoopdata en locaties maken we bekend, zodra we dat weten.

Sluiten