Hospice Duurstede: geweldige Kerstmarkt

25 januari 2024 om 17:35 by Hospice Duurstede

Hospice Duurstede kijkt terug op een bijzonder succesvolle deelname aan de Kerstmarkt 2023. De kerstmarktgangers kochten enkele honderden gehaakte kerstballen en engeltjes.
Het leverde de Hospice het prachtige bedrag op van 1525 euro. Met dit bedrag kan de hospice weer vele extra’s doen voor de gasten en hun dierbaren.

Dankbaar

De vele vrijwilligers die dit najaar hun haaknaalden uit ‘het vet’ haalden kijken dankbaar terug op het uitoefenen van hun hobby. “Als je met je hobby kan bijdragen aan een goed doel, is toch geweldig”, sprak een vrijwilliger in de marktkraam, nadat zij zo juist een engel verkocht had. “Je merkt dat mensen dat waarderen. Zeker omdat we dat vrijwillig doen en voor zo’n mooi doel als de Hospice.”

PHOTO-2023-12-10-17-44-19