Viering 10 jarig jubileum op 14 oktober

1 november 2023 om 07:40 by Hospice Duurstede

Heel veel vrijwilligers, vrienden, sponsors en overige genodigden van Hospice Duurstede vierden op 14 oktober het 10-jarig jubileum van Hospice Duurstede in de Grote Kerk. Het bestuur dankt het Wijks Vocaal en Wijks atelier voor hun bijdragen en de inzet van de jubileumcommissie om dit jubileum zo feestelijk te laten verlopen!

Ook is er dank voor de overige organisaties en bedrijven die deze bijeenkomst mede mogelijk hebben gemaakt: Stichting Concerten Grote Kerk, Beheercommissie Grote Kerk, Vernooy Catering, Stadbrouwerij de Dikke, Gaia Wijnen, Drukkerij Den Hoed, Dorestad Bloem & Kado en Tom van Ginkel.

Een mooi verslag van deze bijeenkomst is te lezen in Het Groentje dat u hier kunt vinden.