Gratis planten voor een fleurige hospicetuin

10 juli 2024 om 09:18 by Hospice Duurstede

In maart kreeg het hospice de gouden tip dat er bij plantonline.nl in Bunnik gratis planten voor goede doelen beschikbaar waren. De tuin van het hospice was netjes aangelegd, maar kon nog wel wat extra beplanting gebruiken.

Namens de tuinploeg gingen Jacqueline en Kees met veel enthousiasme naar Bunnik. Daar konden ze uit een ruim assortiment planten en struiken precies diegene uitkiezen die ze nodig hadden. Een prachtige hammamelis, twee hortensia's en diverse andere plantjes vonden hun weg naar de kar en vervolgens de auto. "Hebben jullie niet meer nodig?", vroeg de verbaasde medewerker. "Nee, dit is voorlopig genoeg", antwoordden Jacqueline en Kees. "Het gaat om een aanvulling voor onze tuin, maar we zijn er ontzettend blij mee." Inmiddels hebben alle planten een mooie plek gekregen en fleuren ze de hospicetuin op.