Succesvolle kerstkaarten actie Hospice Duurstede

1 januari 2023 om 11:26 by Hospice Duurstede

Veel Wijkenaren kochten de 3-D kerstkaart van Hospice Duurstede. Met een opbrengst van 2950 euro is voorzitter Jaap Remme zeer tevreden. “Met dit geld kunnen we iets extra’s doen voor onze gasten.”

Jong en oud kochten de kaarten en gaven hart verwarmende reacties over onze hospice. “Vrijwel iedereen is bekend met de emoties die een overlijden veroorzaakt. Nabestaanden deelden spontaan hun verhaal met onze verkopers. Die reacties bevestigen de toegevoegde van Hospice Duurstede.”

Minstens zo belangrijk vindt voorzitter Remme de gulheid en vele geuite wensen van het winkelend publiek en Wijkse ondernemers. “Met een clubje van 18 vrijwilligers stonden we bij de Welkoop en Karwei. Ook waren de kaarten verkrijgbaar bij bloemenzaak Dorestad in de Horden en in de Heul en bij het Langbroekertje in Langbroek. Geweldig dat onze lokale ondernemers hun medewerking verlenen!”