Vrijwilligers jeu de boulen tijdens teamuitje

3 november 2022 om 17:42 by Hospice Duurstede

Zaterdagmiddag 15 oktober kwamen allerlei Wijkse mensen (vooral dames) richting het Paardenveld in Utrecht wandelen voor het jaarlijkse teamuitje van de Hospice.

Het organisatiecomité had 6 jeu de boules banen gehuurd, waar de ruim 60 vrijwilligers zichzelf en elkaar konden vermaken. Er was een arrangement geregeld met oefenen en 3 rondes jeu de boulen gedurende 2 uur.

jeu-de-boules

Het was bijzonder leuk om weer eens met een groot aantal collega’s  op stap te zijn. Door Corona was dat de afgelopen jaren niet mogelijk.Behalve met het eigen team werd er  ook volop gebabbeld met mensen die in andere teams speelden. Iedereen  had natuurlijk geweldige adviezen voor anderen.
Het sportieve werd afgesloten met een hamburgerbuffet, ja inderdaad stapelen tussen de twee helften van een broodje. En ja, natuurlijk waren er ruim voldoende  vega mogelijkheden.

Het uitje was een groot succes en werd zeer gewaardeerd door de vrijwilligers

NB2

Het organisatiecomité: Corinne, Ariënne en Jolanda

Plaats voor gemotiveerde collega-vrijwilligers

Er is altijd plaats voor gemotiveerde collega-vrijwilligers bij Hospice Duurstede.
Heeft u interesse? Neem een kijkje op de website https://www.hospiceduurstede.nl  en neem contact op via de mail met de coördinator Maureen Brouwer van Hospice Duurstede. Haar emailadres: coordinator@hospiceduurstede.nl.

Sluiten