Burgemeester Meerts bezoekt Hospice Duurstede

17 augustus 2021 om 10:00 by Hospice Duurstede

Burgemeester Iris Meerts bracht midden in de zomervakantie een werkbezoek aan Hospice Duurstede. Aan de keukentafel sprak zij met vrijwilligers, Jacqueline Rang en Hennie Lammertink, over hun belangrijke werk. Coördinator Maureen Brouwer leidde haar rond. Maureen waardeert het zeer dat de burgemeester langs kwam. “Mevrouw Meerts nam ruim de tijd en was zeer geïnteresseerd en sprak waarderende woorden. Fijn dat we op die manier weten dat ons gemeentebestuur belang hecht aan Hospice Duurstede."

Op de foto: Maureen Brouwer, Jacqueline Rang, burgemeester Iris Meerts, Hennie Lammertink en Annelies Huffmeijer (foto: Ankie Meutgeert)